OT Posta

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Prosinec 12 15:26:59 CET 2018

Dalsi hodiny zbytecne stravene ve fronte na poste. Pritom je to tak v
dnesni dobe jednoduche:
- doma si vypisu potrebne udaje na strankach posty (i bez registrace)
- system mi vrati cislo baliku a carovy kod
- Vezmu balik a zavezu ho na libovolnou vetsi postu
- polozima na vahu
- zadam kod nebo ukazu QR kod
- zaplatim bezkontaktni kartou
- nalepim z terminalu stitek na balik
- spokojene odchazim

Proste mi to nedalo - nejsem schopen pochopit proc se firmy brani
optimalizaci pracovnich nastroju a SW obecne. Jiste neco bude stat SW a
terminaly. Usetri na tom oni - mzdy, chybovost, usetri na tom zakaznik,
je to ekologicke - mene papiru, zvysi se kvalita sluzeb atd.

Nepomohla by mensi ekonomicka kriza aby si lide zase zacali vazit prace?

Michal Gregor