I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Prosinec 12 12:39:32 CET 2018

Dobry den
musim se omluvit, ze se ted nemohu aktivne zucastnit  diskuze, jsem na
cestach.
Budu doma az zitra, tak jeste neco vyzkousim a ozvu se.
Nejvic mi ted vrta hlavou, proc je ta neinicializovana promenna typu word
vypsana hned na zacatku programu asi 10x vetsi nez  word (16 bitu )
vubec muze byt.

Jinak ja nejsem uplny diletant, je mi celkem jasne
co vsechno se musi stat, nez se vytvori strojovy kod z meho
zdrojaku pro Arduino, prave proto, abych se tim nemusel
zabyvat tak to Arduiono pouzivam.
Na ta moje duchodcovska udelatka to zatim stacilo.

st 12. 12. 2018 v 12:16 odesílatel Pavel Brychta <pavel.brychta na duhasys.eu>