I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Středa Prosinec 12 11:39:57 CET 2018

Asi jsem to opravdu spatne vyjadril, chapu arduino spis jako zivotni
styl a nerozlisuji to ;-)
Kazdopadne klasicky arduinista podle mych zkusenosti nerozchodi Eclipse,
nevytvori tam odpovidajici projekt a vsechna nastaveni, aby mohl ono
ladeni provozovat. Pokud to vsechno zvladne, tak IMHO zjisti, ze uz
arduino nepotrebuje protoze treba pro STM to v CubeMX to naklika a ma
pul prace hotovo.
Smysl to ma nejvetsi myslim stale u toho Atmelu, protoze tam se z h...a
bic neuplete ale u vykonnejsich MCU je to IMHO dost omezujici, pokud se
teda stejne nenauci psat moduly v C nebo C++.
Ale nic proti, taky obcas neco zkusim, jen by se nemelo zapominat na
ruzna pro a proti. Na jednoduche veci je to, uznavam, funkcni a dobre
napsane. Jedina prisernost je stale to prostredi ale existuji ruzne
pluginy treba do MSVS a Atmel studia, myslim, ze ale uz neni zadarmo.