klestovy dmm k vanocum do cca 4000kc ? doporuceni / zkusennosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Prosinec 12 09:16:44 CET 2018

On Wed, 12 Dec 2018, ajtservis wrote:

> [...]
> parametry AC/DC staci do 200A, cim lepsi rozliseni dole na rozsahu, tim
> lepe. true-rms.
> male kleste pro bezne pouziti kabelu do 16mm2.
> ted me napadlo jeste logovani pres usb, abych mohl mit merak v rozvadeci
> a cvakat spotrebicema po baraku a pak si to prohlidnout.
> v praci mame prova 11, coz je pekny, maly, na male DC proudy, ale cena
> od cca 8000kc je proste moc :-).
> https://eshop.micronix.cz/merici-technika/elektricke-veliciny/multimetry/klestove/prova-11.html
> nasel jsem tohle v GME za 1600kc a skoro dobry :

Tyhle klestaky maji jednu nevyhodu - nevejdou se do modulu jistice, takze
pokud mate rozvadec pekne "ucesnay" (a ne vrabci hnizdo) tak se tam s nima
neda moc merit.

Ja mam "vidlicak" kyoritsu KEW 2300R a ten je na mereni v rozvadeci
idealni protoze se akorat vejde do jisticoveho modulu :

  https://pajtech.cz/kleov-acdc-amprmetr-s-otevenmi-kletmi-a-indikac-napt-kyoritsu-kew-2300r-p-8355.html?gclid=EAIaIQobChMIyffOmeyZ3wIVj-J3Ch1ZpgOMEAQYAyABEgJ8X_D_BwE