3D tisk - krabicka z ABS

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Prosinec 12 07:46:16 CET 2018

S těmi závity je to u PET podobné. Ale řešení je jednoduché - používat šroubky do plastu. Já je kupuji u firmy Vrabec a Vrabec. A kde chci metrický závit použiju lisovací matice - ke koupi tamtéž nebo podstatně levněji na ebay. To je jediná výhoda ABS - že ho lze snadno obrábět.

Nevýhody PET - Špatně se obrábí, Lepí - má tendenci nabalovat se na trysku, při přebězích má tendenci tahat za sebou tenké vlákénko. PET neodpustí chyby při vyladění tiskárny. Ale když se to povede je to podle mého názoru nejlepší materiál pro většinu použití. Já tiskárnu vyladil na PLA a když dobře tiskla PLA přešel jsem na PET. Tam jsem pak hlavně musel lépe nastavit první vrstvu aby se materiál nenabaloval na trysku.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, December 12, 2018 1:44 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 3D tisk - krabicka z ABS

Takze doplnim informace
- ABS struny jsem zkousel ruzne, ruznych vyrobcu, bez znatelneho rozdilu
- vytisk na podlozce drzi a behem tisku se neodlupuje, prilepene je to
dobre, podlozka ma cca 110 stupnu, extruder nastaven na 248 ale kdo vi,
co a kde to meri.
- asi by pomohlo drzet vyssi teplotu celeho vytisku, ale fakt nevim, jak
na to - ma nekdo fotku jak to je zakryto? Extruder najizdi do prostoru
ze strany, to bych musel uzavrit nejak dost slozite
- u toho na fotce jsem vypnul ventilator na chlazeni vytisku ale s nim
to dopadne cca podobne s mensimi otrepy
- zkusim jeste vic materialu a vyssi teplotu.

Objednal jsem PETG strunu, uvidime co to bude delat s ni. Nejak nemam
PLA rad i kdyz to z nej tiskne nejlip, tak nasroubovat tam vrut nebo
udelat do nej zavit je porod.