3D tisk - krabicka z ABS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 12 07:23:41 CET 2018

[preposielam]

Dobre rano,

len taku malu poznamku... Asi som daval v skole zly pozor a ucil sa zo
zlej literatury, ale vo vseobecnosti som sa naucil, ze kazda plocha sa
na svojich okrajoch a rohoch trochu zahne. A ked bude dostatocne
velka, tak bude aj vibrovat a vydavat zvuk. Myslim, ze navsteva takej
malej strojarskej dielne s komentarom sikovneho majstra, by to nazorne
osvetlila ovela viac. A plati to seobecne nie len pre velke platne z
kovovych materialov, ale aj pre plochy a steny z plastov ci
kompozitov. Trochu zlozitejsia teoria je okolo platni s viacerymi
vrstvami, ale zakladny princip plati. Ale ako to tu uz niekto napisal,
je to taka blbost, ale da sa okolo toho velmi vela studovat a ist do
hlbky a podstaty veci. A to dnes nie je ziaduce, pretoze to trva velmi
vela rokov, nez sa to vsetko clovek sam nauci... A potom sa mu aj tak
vysmeju, ze to taka blbost, co sa uci uz na priemyslovkach....

[... a pripajam poznamku, ze ten proces 3D tlacenia z toho strojarstva snad
najviac pripomina zvaranie - tiez ide o pridavanie roztaveneho materialu,
ktory pre kvalitny spoj musi natavit zakladny material, a musi byt pridany
na spravnom mieste v spravnom objeme, a tiez nastavaju pnutia apod... wek]