I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Středa Prosinec 12 02:00:58 CET 2018

Ja netvrdim, ze je spatny ten arduino kod, nektere casti knihoven taky
pouzivam pro inspiraci nebo i vic...
Pokud se to pise v tom arduino editoru, tak se da pouzit debugger? To
jsem jeste nevidel. Pokud se pro psani programu pouzije C++ a nejake
standardni IDE, tak OK, proc ne.
Ale tipuju, ze vetsina uzivatelu vubec netusi, co se pod jejich strankou
.ino textu deje.

Taky obcas vnitrne bojuju, jestli pouzit arduino nebo si napsat aplikaci
pracneji sam, pokud jde o takove to domaci hrani, kdysi jsem obcas na
neco arduino pouzil (ESP8266, ESP32) ale je to IMHO dost omezujici,
nakonec jsem dopisoval hromadu kodu v C a tak jsem od toho upustil.
Nevim, jestli uz nejak podporuje multitasking a vyuziti vlastnosti
FreeRTOS, kdyz jsem to pouzival, tak to nebylo a tim padem to bylo dost
omezujici. Ale vazne, nic proti, pokud to pouziva nekdo, kdo vi, co dela.