3D tisk - krabicka z ABS

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 11 23:25:03 CET 2018

S praskanim jsem mel také dost problémy. U jednoho plastu pomohlo zvýšení teploty (a to zvýšení dost razantní - +20C), ale u jiného (nejaky cerny noname) ani to ne. Ohrádka trochu pomůže (plus stabilní teplota v místnosti) a pak takovy tip - olíznout prst a pri spustenem ventilátoru na chlazeni extruderu s prstem projet kolem trysky jestli z toho ventilátoru nejde luft na vyrobek. Pripadne ho odklonit kusem alobalu.

MG

Od: Jaroslav Buchta
Odesláno:úterý 11. prosince 2018 21:05
Komu: HW-news
Předmět: 3D tisk - krabicka z ABS

Zdravim,

zkousim tisknout krabicku ale stale bojuju s prohybanim a praskanim
vytisku pokud pouziju ABS material, s PLA je to uplne v pohode. Napadne
nekoho jak na to, nebo to proste na bezne levne tiskarne z ABS
vytisknout nejde?

Udelal jsem ve stenach i vetraci sterbiny, aby to mohlo lepe dilatovat
ale nepomuze to...

Takhle to dopadne: www.hascomp.cz/krab.jpg

Tady je STL soubor: www.hascomp.cz/box_V4.stl