I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Prosinec 11 18:02:39 CET 2018

Sice na rozdíl od Tomáše arduino nepoužívám, takže se k tomu nemůžu plně
kvalifikovaně vyjádřit, ale mám takové tušení, že za tím může být nějaký
ten arduinovský bootloader. Ten by mohl na začátku přepsat kousek RAM a
pak klidně skočit do uživatelského programu. Ale jak říkám je to věštění
z křišťálové koule, čistě na základě zkušenosti, že pokud nějaký
bootloader používám, tak určitě bude potřebovat nějaké bufery na data,
takže _musí_ kus RAM přepsat.
Na zachování jedné proměnné lze s výhodou použít backup registry v RTC,
ale neodvážím se to radit začátečníkovi s touto architekturou, zápis do
těchto registrů je poněkud komplikovaný. Na druhou stranu obsah těchto
registrů je nulován po připojení napájení, samotný reset nemá vliv a
pravděpodobnost, že to používá nějaký systémový program arduina je hodně
malá.

Mrazík