Zdroj Voltcraft Digi 35 (Bylo Re: Nahrada za ICL7106)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 11 12:53:21 CET 2018

Díky, večer to zkusím - v podstatě asi budou zajímavé hodnoty u C3 a C4,
třeba už to jsou kondenzátory jenom podle vzhledu. Co se týká nových
náhrad - nějak se mi podařilo vyměnit součástky bez jejich nahrazování
moderními, tedy pokud nepočítám to, že ty výkonové tranzistory jsou snad
od Onsemi a v originále to byly Motoroly (jen ten budicí tranzistor je
teď KD139 Tesla, ale ten jsem měnil až v době, kdy už to muselo kmitat),
a drátové odpory jsou v keramice místo drátu namotaném na slídě.

Mimochodem - možná to kmitání vysvětluje i to, jak snadno se dal ten
zdroj vlastně upéct.

Díky za tipy, večer budu pokračovat.

Pavel Kutina