I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Úterý Prosinec 11 12:07:53 CET 2018

To samozrejme vim, ze je to nadstavba a ze jsou vsechny zdrojaky k
dispozici.
Vadi mi, ze tenhle system vytvari dojem, jak je snadne cokoli
naprogramovat, splacaji se ruzne knihovny dohromady a ono to nejak
vetsinou funguje. Nikdo nezkouma, proc a jak neco funguje, jak to
zatezuje procesor, zere pamet,  a nebo hure, proc neco nefunguje a do
hloubky kodu nejde. Uz proto, ze to arduino nepodporuje debugger. Zrovna
u toho STM je to IMHO velka skoda nevyuzit, kdyz to jde tak snadno a je
k tomu rozhrani celkem zadarmo. Dnes rano me treba zase nas... kdyz jsem
hledal neco k ESP32 googlem, zprasili to arduinem a vetsina odkazu vede
na debilni otazky a jeste debilnejsi odpovedi ve forech, proc neco
nefunguje jak by melo, skoro nikdo neresi podstatu problemu ale rady se
omezuji na to co stahnout nebo zkusit prenastavit a mozna... Pritom zase
to ESP32 ma skvele API vcetne dokumentace a programuje se v tom luxusne.
Jen da samozrejme trosku vic prace se to naucit, to uz se asi nenosi.