OT: jak si dynamicky vytvorit email adresu na svem serveru

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Prosinec 11 10:16:17 CET 2018

Zdravim,

primo na vlastnim serveru neporadim, i kdyz si myslim, ze by to nemel byt problem.
ale na toto se da krasne pouzivat gmail a jeho teckouvou konvenci.
Protoze u neho je jedno, kde a kolik tecek obsahuje ta cast pred @, ale podle nich se da krasne filtrovat (a tim padem treba pak i preposilat podle potreby).

tzn: abcdefgh je stejne jako abc.defgh, ci abc.def.gh ... atd

ale chapu, ze kdyz clovek pouziva vlastni domenu, tak neudava gmail adresu ...

  Sam