I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Pondělí Prosinec 10 18:03:18 CET 2018

Taky mam dojem, ze se MCU resetuje softwarove pres SWD po pripojeni USB
k MCU rozhrani.
Takze vsechno odpojit a melo by to byt OK.

Mimochodem vite, ze pri SW resetu pres SWD si procesor taha za RESET
pin? Asi neni dobre na nej primo pripojovat kondenzator, i kdyz k debug
rozhrani neni pripojen... Ja to poznal tak, ze jsem ho pripojil jednou
tvrde na + a ono debugovani vubec neslo spustit, pak jsem to i omeril.