I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 10 17:19:53 CET 2018

No ale v tom pripade, ak nemate nic pripojene na ten reset pin na arduino
konektore, tak uz neostava nic ine a musi to byt nieco v napajani, t.j. ze
pri pripojeni toho USB kabla na chvilu poklakne VDD cieloveho mcu. Tazko
povedat ze co moze byt pricina, najma ked nevieme, ako to mate primarne
napajane. Asi jedina rada je zobrat osciloskop a skumat...

wek