Minipocitac k televizi

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 10 16:29:30 CET 2018

Dobrý den,
ještě bych si dovolil přispět s malou inspirací ohledně HTPC.

Použil jsem Intel NUC6CAYH, přidal jsem 8G RAM a 250GB SSD. Na to jsem
nainstaloval LibreELEC (open source Linux modifikovaný pro Kodi + Kodi v
jednom), protože nemám zájem řešit mikrosoftí nebo nebo googlí
vymyšlenosti stran podpory/nepodpory/aktualizací/zabezpečení atd. Pro
zobrazování používám starší 60" plazmu LG 60PB660V (z roku 2014) přes
HDMI, zvuk tlačím do starého 5+1 receiveru Sony HT-SL60 přes optiku, na
dálkové ovládání mám staré Harmony a bezdrátovou klávesnici s touchpadem
K400 od Logitechu. Obsah tahám z domácího 15TB serveru s FreeNASem přes
Gb Ethernet, takže nemám problém s filmy s FullHD rozlišením ani se
zvukem (Kodi na NUC6CAYH zvládá H.264 i H.265 se zvukem DTS-HD i Atmos,
7+1 umí downgradovat do 5+1).

TV jako zdroj obsahu prakticky nepoužíváme, manželka se vyjímečně dívá
na tenis, hokej nebo olympiády :-), a to se řeší použitím TV tuneru v
televizi (je v ní už DVB-T2). Pokud by se tlak zvýšil, uvažuji o
připojení IP streameru
(něco jako V na Box XTi-3442/3452
http://www.vboxcomm.cz/pozemni-dvb-t-vysilani/v-box-xti-3342-3452-dvb-t-dvb-t2-dvb-c/
do sítě, ale zatím to nepotřebuji.