I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 10 16:13:04 CET 2018

Je tam 0R odpor, pokojne ho odletujte a zahodte, vzdy ho mozete nahradit
kvapkou cinu.

>SB12 jen připojuje vývod NRST na příslušný pin konektoru CN4 (SWD) ,

No ved ale to chcete. Ten cielovy mcu Vam pravdepodobne resetuje STLink pri
USB enumeracii. CN4 je vystu z STLinku oznaceny ako T_NRST. Ten SB12
odpoji NRST vstup cieloveho mcu od T_NRST.

Ak by arduino nechcelo pri odpojenom resete programovat, tak si ho znova
zapojite externe, prave z CN4 na reset na arduino konektore (vid schema).

wek