Minipocitac k televizi

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Prosinec 10 15:41:01 CET 2018

Ja vim, ale uz jsem se na... a rekl si ze dalsi televizi nevyhodim.

Takhle tam hodim jen jiny tuner a frcim dale.

Za zemrelou televizi dam monitor, nebo jedu na NB kde potrebuji.

Rpi neni uplne stastna volba kvuli chybejicim HW dekoderum novych kodeku.

Tam ten ODROID C2 udela lepsi praci uz jen diky lepsi podpore CEC – takze ho muzete ovladat ovladacem od TV.

Samozrejme uplne jina diskuse je 4K, ale tam toho obsahu je tolik, ze se toho nasledujicich 20 let nebojim :)

Obecne jsem se v posledni dobe dost vylecil ze vselijakych ARM chipu kvuli problematicke podpore.

Puvodne jsem jako server chtel mit Odroid XU4 ale nerozchodil jsem na nem ty tunery. Nejsem zase takovy linux guru, abych si psal vlastni moduly.

J.V.

HOWG pokud by chtel nekdo zkusenosti, nebo radu napiste mi primo.