Minipocitac k televizi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Prosinec 10 15:22:56 CET 2018

U linuxu bacha, nemusí tam běžet Kodi, záleží na typu CPU. To Amiko má v sobě Enigmu, což je solidní systém, ale na přehrávání videí nic moc, v tom je o třídu lepší třeba to Kodi. Recenzi jsem skoro nečetl, takže Kodi tam může být a tím je vše vyřešeno. Jako bonus do toho půjde určitě nainstalovat DVB-S2 tuner pro další rozšíření funkcí, stačí zkontrolovat repozitáře Enigmy, že pro dané CPU existuje podpora USB modulů.