I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 15:06:27 CET 2018

Na tento vývod na konektoru CN4 není nic připojeno.  Žádný jumper, týkající
se resetu na desce není.
Nevím tedy , kde to odpojit, deska je bíle lakovaná , takže spoje nejsou
vidět.   Nechce se mi to teď někde škrabat, navíc to je zřejmě 6ti vrstvé.
Sw řešení se zdá být problém, obávám se, že je to vlastnost ARDUINA,
že se všechny proměnné po startu (resetu ) nulují, i když v deklaraci žádná
hodnota není.
Takový problém jsem opravdu nečekal. Nechat PC zapnuté po několik dní, kdy
potřebuji logovat data, se mi nechce.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW