I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 14:35:18 CET 2018

Dobrý den všem,

vracím se ještě k předchozímu tématu . Povedlo se mi rozchodit logovací
aplikaci včetně časového razítka, ale mám
jiný problém:  Když nechám logovací STM32 Nucleo L476RG jet bez
připojeného/zapnutého  PC a pak PC připojím nebo zapnu ,
tak se mi udělá RESET na té desce a smaže se mi zapisovací index v datovém
poli, takže logovaná data nevyčtu, nevím kolik jich tam je.
Ten zapisovací index samozřejmě nijak aktivně při resetu neinicializuji,
jen když se zjistí určitá nekonzistence dat.
Nevíte, jak z toho ven ?  Buď vůbec zabránit resetu při připojení/zapnutí
PC a nebo nějakou SW fintou ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW