Minipocitac k televizi

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Prosinec 10 14:35:24 CET 2018

Ja mam

https://www.aliexpress.com/item/Beelink-AP34-Pro-Mini-PC-Windows-10-Intel-N3450-Quad-Core-6GB-RAM-64GB-ROM-WiFi/32875766366.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.54a34c4dxtyGRV

s Ubuntu na tom https://tvheadend.org/  Je to docela slusny IPTV server ma i pluginy napr pro NETFLIX

k tomu https://www.aliexpress.com/item/dvb-t2-receiver-GENIATECH-Mygica-USB-TV-Stick-T230-DVB-T2-Tuner-DVB-C-DVB-T/1883597971.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.54a34c4dxtyGRV

s tim byla dost pakarna to rozjet ale cena 25 USD

na rozdil od https://www.amazon.de/Hauppauge-Fernsehen-Tuner-dual-HD-Stick-Receiver/dp/B011Z7I0JY ale ten stal 65 EUR a musel jsem cekat na zprovozneni druheho tuneru v jadre.

Jake dalsi tunery tam date je jen na fantazii – satelit, prijem IPTV ....

Vyrabim jen transport stream a dekoduju to u TV  <https://www.hardkernel.com/shop/odroid-c2/> https://www.hardkernel.com/shop/odroid-c2/ bezkonkurencne nelepsi CEC a ma to HW 265

A ted se jen desim az to cle vypadne a ja nebudu po ruce to opravit. Momentalne jsem to po stehovani jeste nezprovoznil zpet, ale odzkousene to mam.

Vsude ETH pres wifi je to bida. Mam k tomu jeste napojene byvale HTPC  jako NAS veskere klienty resim pres KODI

J.V.

PS. Jak tak koukam, na debatu tak jsem mozna mel svuj napad jit do toho komercne lepe zvazit :)