Minipocitac k televizi

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Prosinec 10 12:53:18 CET 2018

On Mon, Dec 10, 2018 at 11:22:24AM +0100, iko wrote:
> Orange Pi zvlada h265

Ve FHD?
To by mě také docela zajímalo, protože staré PC co na něm malej hrál hry
to nedá APU A6-3500 + Radon HD7770 :-/. Divné, protože muj notebook to
dekódovat dá Intel(R) Core(TM) i5-2520M CPU @ 2.50GHz. Možná SSE4.1...
Grafika mi HEVC nepodoporuje ani na jednom.
No vono to pecko je i tak strašně rozežraný a nedává to o chlup
softwarově. 3 jádra toho APU jedou na 90 - 100% a tu a tam to ztratí
frame...

Jinak, aby HEVC dávala grafika, tak viz
https://kodi.wiki/view/Supported_hardware

Pokud už někdo potvrdí, že mu šlape dekódování na Orange Pi s DVB-T2 HD
kanálama, tak budu rád... S Orange Pi supportem to ale asi nebude tak
jednoduché, co? RPi je taky trochu proprietární, ale alespoň hodně
rozšířené a komunita na tom něco udělá...

Koupil jsem dongle Astrometa na Ali (dá se i za $16) a pravda musí
se přeložit modul do jádra s malou úpravou, ale frčí to v poho. Sepsal
jsem k tomu něco sem:
https://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=85581
poslední příspěvek (druhá strana).

--