Minipocitac k televizi

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Pondělí Prosinec 10 12:08:42 CET 2018

iko <iko.ikoon na gmail.com> [2018-12-10 10:49:23]:

> Ja osobne v normalnej technike android nechcem (ani tv, ani krabicka k
> tv), ziadna buduca sw podpora (alebo neista, vid posledne dianie okolo
> google ked odstrihava 4ku android).

Mi by se taky libilo mit Kodi, nebo podobne reseni, ale u nas proste neni
mozne sledovat fotbal(nic jineho me v ceske TV nezajima) pokud clovek nema O2
TV, takze to resim tak, ze mam O2 TV aplikaci pro Android na Odroid XU3 s
vlastnorucne sestavenym Androidem 7.

Android 8 na tom lze provozovat taky, ale tam uz je problem s O2 TV aplikaci,
ktera pomoci nejake knihovny Widevine strany resi DRM, a odmita se z nejakeho
duvodu spustit.  Takze tam to bude nejspise chtit ten Android jeste trosku
upravit, aby byli i v O2 spokojeni.

K Androidu 9 jsem se zatim jeste nedostal.

Ten Android ma pro me tu vyhodu, ze na tom pak clovek spusti Netflix, pripadne
NewPipe(pres F-Droid) pro sledovani YouTube obsahu bez reklam (tohle asi bude
resit i neco v Kodi).  Navic Kodi/VLC existuje jako aplikace pro Android,
takze tam mam vicemene vse co potrebuji.

-- ynezz