esp32 do serioznich projektu?

Pátek Prosinec 7 22:33:47 CET 2018

Kouknul jsem nahodou k mouseru
https://cz.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=esp32 a je tam vyber
vsech modulu za velmi lidove az Cinske ceny...

Da se s timto produktem tak nejak pocitat do serioznich konstrukci?
Jejich API je velmi propracovane a programovani dost navykove, vse
vetsinou funguje a pripadne chyby jsou zname a snadno dohledatelne (no
uplne malo jich neni...)

Ja si s tim hraju zatim doma na takovou tu domaci automatizaci, dnes
jsem teda osadil modul z supliku revize 1 a bojuju s tim, ze se spatne
chyta bootloader, jak je modul teplejsi, padaji z toho nesmyslne znaky,
to bezi na RC oscilator? Pokud uz se podari naprogramovat, tak funguje OK...

A take jsem nenasel seznam revizi, nejnovejsi modul co mam ma 0x0a a to
zas nezna SW...