Re: OT: prodlevy při přenosu dat z disku

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Prosinec 6 18:50:55 CET 2018

Zádné události z logu s tím zatím nemohu spojit. Zrovna když jsem jej
nyní prohlížel, problém nastal, spuštěných aplikací minimum, v logu v
daném čase nic, ale  jen velice krátce jsem zahlédl nějakou aktivitu
mmc. Než jsem přepnul okno, bylo to pryč. Ve správci zařízení je jeví
vše ok. Budu dále pátrat.
Zatím díky
EH