OT: prodlevy při přenosu dat z disku

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Prosinec 6 17:25:20 CET 2018

Hezký den,

nedávno jsem byl donucen na jednom PC reinstalovat W10 a stává se mi
nyní to, že se PC na cca 15s zasekne. Přišel jsem na to, že se zastaví
přenos dat z disku. Nyní tam mám SSD, ale řekl bych, že jsem podobné
projevy, ale v menší míře, zaznamenal i předtí, kdy jsem tam měl SSHD.
Předtím se to ale projevovalo víceméně jen v jedné aplikaci a s
komunikací s diskem jsem to nijak nespojoval. Nyní se to projevuje tak,
že i jiné aplikace v dané chvíli neodpovídají a ve sledování prostředků
je u disku nejvyšší aktivní čas 100% a V/V disku 0. Trvá to vždy
přibližně stejně kolem 15s, někdy se to zdvojí. V příloze si dovolím
přílohu. Tušíte, prosím, někdo, co to může způsobovat.

Děkuji
EH