RE: 3D Tisk: Ořezávátko na filament, svářečka filamentu

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 6 13:37:51 CET 2018

Kup dětem 3D pero na ty zbytky. Určitě lepší, než se s tím svařovat po 50 cm 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Průha
Sent: Thursday, December 6, 2018 12:49 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: 3D Tisk: Ořezávátko na filament, svářečka filamentu

Ahoj vespolek,

mám 2 dotazy:

1) Při výměně filamentu se mi často nedaří prostrčit ho skrz pohon
extruderu. Zasekává se na nějaké hraně. Když ho štípačkama šikmo
odštípnu a správně natočím, tak OK. Ještě lepší je, když je konec
kuželový (jako špička ořezané tužky). To pak nemusím ani natáčet.
Nenapadá někoho nějaký vhodný způsob, jak tam tu špičku vytvořit?
Obyčejné řezátko na tužky jsem zkoušel, ale moc to s ním nejde.

2) Mám bowdenovou tiskárnu. Při výměně filamentu se mi často ulomí a mám
spoustu zbytků cca 50cm. Docela by se mi líbilo je nějak svařit k sobě a
použít. Klidně i různé barvy. Na prototypy je to jedno. Nezkoušel jste
někdo něco takového vytvořit? Pamatuju lepičky na děrnou pásku a na
filmový pás. Tak asi něco na tom principu.

H.