Re: 3D Tisk: Ořezávátko na filament, svářečka filamentu

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 6 12:56:41 CET 2018

ja mam rebel 2Z a pritlak extruderu si odklapim a kontroluju, jak to tam
vypada, i kdyz se to prej nedela :-). jsou to 2 sroubky.
zbytek je bez bowdenu, takze nic nepraska, ale co s 50cm filamentu ?
kolik je metru na 1kg spulce za 600kc ?
jestli to ma jako cenu resit.
spis by se hodil mlejnek a lis na nepodarene tisky :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín