Re: žhnutí zářivek

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Prosinec 6 11:39:03 CET 2018

Minulý týden jsem to řešil u táty. U LED světla odpojoval nulu a LEDky
slabě svítily. Ukázalo se, že tam měl lampičkový vypínač a vypínal jen
nulák, fáze vesele probíhala dál. A protože to bylo "festovní čínské"
světlo s kovovým tělem, asi nějaký svod v elektronice byl a stačil na
slabounký svit. Takže vyměňte zástrčku z placaté dvoukolíkové na velkou
Schuko a bude to OK.

Standa