(Fwd) Re: TL-WR1043ND

Středa Prosinec 5 21:28:31 CET 2018

Furt mi to vrtá hlavou, tak se bez dovolení připomenu - nemáte o tom někdo tuchu?
D.O.

Moc tomuhle nerozumím, ale jsem zvědavý: Takže to jede na třech různých kanálech?
Nebo na jednom a vysílá i přijímá se "trojnásobně"?

Ty tři antény se mají takhle rozevřít do vějíře, aby to líp pokrývalo prostor, anebo
to je jen aby to líp vypadalo na fotce a prakticky je to nakonec víceméně jedno,
např. že pár stupňů naklonění semtam se na dosahu pár metrů až desítek v budově
stejně nijak moc neprojeví? Nebo se mají nějak správně nastavovat?

D.O.

https://content.hwigroup.net/images/products_xl/205029/12/tp-link-tl-wr1043nd-v2.jp