Arduino - nastala chyba pri nahravani projektu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 5 13:30:18 CET 2018

Hm tak pozeram do toho stk500v2 bootloadera a to musel byt fakt tazky ikvac
co tam to ENABLE_MONITOR implementoval (je tam podpisany)... uplne sa
ignoruje framing definovany STK500 protokolom, proste ked sa vyskytnu 3
vykricniky za sebou tak sa ide na ten monitor... a pre niektore typy mcu
to nejde potlacit...

#if defined(_MEGA_BOARD_) || defined(_BOARD_AMBER128_) ||
defined(__AVR_ATmega1280__) || defined(__AVR_ATmega2560__) \
	|| defined(__AVR_ATmega2561__) || defined(__AVR_ATmega1284P__) ||
defined(ENABLE_MONITOR)
	#undef		ENABLE_MONITOR
	#define		ENABLE_MONITOR
	static void	RunMonitor(void);
#endif

https://github.com/arduino/ArduinoCore-avr/blob/3524f2ff0b07338cd0939d9c695a6bcbb2af39dd/bootloaders/stk500v2/stk500boot.c

No a patch je, ze - este stale ignorujuc framing - do monitoru sa skace,
ked sa tie 3 vykricniky vyskytnu v prvych 10 znakoch poslanych z PC...

https://github.com/arduino/ArduinoCore-avr/commit/7ab19444ecc7989ff3ed0c222f882d2719510e19#diff-927fa39af5a6b43594cfbe0351518440

Take typicky arduinovske, "mne to funguje".

wek