Enhell akumulator

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Prosinec 5 12:00:37 CET 2018

Kanibalizujem ;-)
V Lidli maju cca 1-2x rocne nahradne 20v batery packy do ich naradia v cene
okolo tusim 17-20E/ks a je v nom 5 clankov a za asi 25E aj s nabijackou
Kupim baterkovy modul, vydolujem baterky aj s nabodovanymi pasikmi, ,
odlozim dosku riadenia na pripadne buduce pouzitie, prisposobim pasiky
vyvodov a pouzijem do starsieho acu-packu.

Za tu cenu som v podobnej kvalite nenasiel nic lepsie ( netvrdim, ze
neexistuje), a zatial mi to vyhovuje.

Dodo

st 5. 12. 2018 o 11:49 Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napísal(a):