Enhell akumulator

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Prosinec 5 11:49:23 CET 2018

Odešla mi originál nabíječka, tak jsem ji nahradil constant
voltage/current modulem a balancování teď už nechodí ideálně - jednou za
čas musím články srovnat pomocí nabíječky samostatně.

Nicméně v poslední době ten akupack skoro nic nevydrží, asi dospěl čas
na výměnu. Kde koupit slušné Lion baterky?

Na čínu chci zapomenout, protože mám naprostou jistotu že přijde šunt.
Na tme cena 18650 článků je výše než cena nové vrtačky.

Kde je kupujete?

Díky

Petr Zapadlo