Enhell akumulator

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Prosinec 5 09:16:33 CET 2018

u toho bosche neni balancovani mozne, spoje clanku nejsou nikam
pripojene ani vyvedene. ty dalsi svorky vedou pouze na termistor a mozna
i na rezistor identifikujici typ packu (nezkoumal jsem to blize).  asi
spolehaji na dokonalou stejnost clanku..

vic se mi libi ten einhell, ma spoje privedene na dps, jestli to dokaze
neco balancovat netusim, ale ma snad ochranu pred nadproudem/podvybitim
diky odpojeni zateze pres ten n-mosfet MXP63D8AF a take indikaci stavu
nabiti...

(jen me trochu desi ten nazev, pokud bychom pouzili nemeckoanglicky
preklad :-)

v.p.