Re: OT: kontaktní gril

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Prosinec 4 17:54:11 CET 2018

Hezký den,
původní tazatel, pan Jindřich Fučík mi někde vypadnul, spíše spadnul,
asi do spamu už u providera.
Nevadí, my máme ten TEFAL Optigril plus. Máme ho asi přes rok, použitý
asi 5x a to člověk nepozná jak se ošoupe.
Zatím jako nový, omyji horkou vodou a otřu starou dětskou plenou.
Nepoužívám Jar ani nic takového a do myčky také nedávám. Jednou jsem to
udělal a došlo mi, že takto asi ne.
Plochy jsou odnímatelné. Teď dělají ještě jeden lepší typ, asi s více
programy, ale to mne nebere.
Na myčce a i na pračce používám jeden program :-D
Co tam je za fintu, že Optigrill fakt nevím a nezkoumal jsem to.
V Turecku a asi i v Řecku jsem viděl úžasnou věc na jejch balkonech a
lodžiích a to, že v koutě mají malou pec a grill a odtah je nahoru
a tak neotravují sousedy a je to super. Já bych to hrozně chtěl ale nám
navíc při zateplení zmenšili lodžii o cca 15 cm. Je skoro nepoužitelná.
Hezký den všem, Jindra Polívka