RE: LED žárovky E27.

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 21:41:54 CET 2018

Takovou zkušenost opravdu nemám, Vy ano?

Mám LEDky cca 6 let, bydlím na vsi, je tu ještě sloupové vedení a letos v létě kolem půlnoci tu dokonce vyhořelo trafo na sloupu u sousedky, ČEZ to dal druhý den dopoledne do kupy.

Vrčely mi dokonce jističe v rozvodně – LEDky stále drží.

Za 6 let jsem myslím měnil pouze 1-2 kusy, již si to nepamatuji přesně.

Mám tu WhitEnergy a nějaké OSRAM.

RK