Nahrada za ICL7106

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Prosinec 3 18:49:06 CET 2018

Uvedeny zdroj ma v sobe STM32Fxxx...

https://github.com/kanflo/opendps
(jeste jsem nezkousel)

A zrovna arduinem tydle zdroje pujdou velmi pohodle nastavovat i tak jak
jsou, maji na sobe od vyroby seriovy MODBUS. Takze fantazii se meze
nekladou. S presnosti nevim, precijen je to spinany zdroj od cinanu...

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz