LED žárovky E27.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 3 17:44:42 CET 2018

On Mon, 3 Dec 2018, Martin Hanek wrote:

> [...]
> že vyhovující budou žárovky odpovídající 60W a 75W klasické žárovce, barevná teplota 6500 K nebo 4000 K.
> Místní velkoobchod elektro mi nabídl:
> - žárovka LED ORO-E27-VITO-10W-BZ studená bílá 806 lm 6500K (i 4000K) ˙˙ náhrada za 60W  - cena 68,- s DPH
> - žárovka RAPID MAXX LED E27-NW 12W 1050lm 4000K ledková ˙˙ náhrada za 75W  - cena  65,- Kč s DPH
>
> Cena OK, ale vypadá to na klasickou čínu. Budou OK i kvalitou (aby dlouho vydržely) nebo mám hledat raději Philips,

Sel bych do Osram , ted je maji ve sleve v Globusu. Maji teple bile
i studene.

Osobne preferuji teple bilou - lepsi svetlo, subjektivne v tom lip
vidim, malinko vetsi ucinnost studene bile mi to nevyvazi.

Kdyz chci LEDku do lampicky nebo do lustru kde to ma svitit jako
zarovka, beru Ikea LEDARE - draha, ale ma peknou zlutou slozku.
Jinak beru OSRAM teple bilou - cista bila barva bez barevnych odstinu.

Co jsem zkousel jineho - Livarno/Lidl a nejake eshopy, vzdy zklamani
z bile barvy - do modro-fialova nebo do oranzova .