Re: LED žárovky E27.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Prosinec 3 16:13:18 CET 2018

Ano, ale mám svítidla pro dvě žárovky, a v nich mám osazené RYET 600lm -
jeden pár za 99 Kč, těch mám po bytě nejvíc. Kde je potřeba víc světla,
tak potom LEDARE, cca 150 Kč za kus, až po ty největší 13W potvory
(dneska už i 16W) kolem 200 za kus. Ale všechny mají příjemné světlo a
proti žárovkám nemám pocit, že nevidím (což u mnohých konkurenčních díky
nekompletnímu spektru ano). Jeden z mála výrobků tohoto prodejce,
kterému se nestydím dělat reklamu. A vzhledem k tomu, že mám Ikeu asi
deset minut od domu, tak jsem je nakupoval postupně, takže to ani tolik
nebolelo.

Pavel Kutina