Re: LED žárovky E27.

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 15:28:51 CET 2018

Nejlepší je zkušební nákup-rozborka.

Určitě nebrat takové, kde je zřetelné zpoždění. Tam bude nabíhat nějaký měnič, na vstupu elyt a před ním odpor co po x zapnutích chcípne (když není odpor, chcípne D v usměrňovači).

Nejlevnější čína má v tomto jasné výhody: Žádný elyt, žádný měnič, žádné starosti:-)

PH

From: Martin Hanek
potřebuji cca 15 LED žárovek s paticí E27 na chodby a do sklepů v bytovém domě. Kvalifikovaným odhadem jsem vytipoval, že vyhovující budou žárovky odpovídající 60W a 75W klasické žárovce, barevná teplota 6500 K nebo 4000 K.
Místní velkoobchod elektro mi nabídl:
- žárovka LED ORO-E27-VITO-10W-BZ studená bílá 806 lm 6500K (i 4000K) – náhrada za 60W  - cena 68,- s DPH
- žárovka RAPID MAXX LED E27-NW 12W 1050lm 4000K ledková – náhrada za 75W  - cena  65,- Kč s DPH

Cena OK, ale vypadá to na klasickou čínu. Budou OK i kvalitou (aby dlouho vydržely) nebo mám hledat raději Philips, Osram apod.?