Re: LED žárovky E27.

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 15:20:31 CET 2018

Mne teraz nejak skoro naraz odisli 2 Livarno (Lidl, nejake 12W), zial sa
mi nechce hladat blok, ze by som si siel pre peniaze.

Divim sa vobec, ako si mozu dovolit dat vyrobcovia 3rocnu zaruku, videl
som to na Solight, to nemoze prezit. Asi tazia z otho, ze sa mi nechce
ist do obchodu reklamovat.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.