Re: LED žárovky E27.

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Prosinec 3 14:55:02 CET 2018

Já jsem nahradil postupně většinu žárovek v domě LEDkovými, ale po mnoha
pokusech jsem přešel na "značku" IKEA, a to jak v E27, tak i E14, v
podstatě kromě těch vláknových mám doma celý sortiment (a i ty 13W koule
jsou v otevřeném lustru docela parádní). Kromě toho, že se mi jeden
kousek (snad 7W) v jednom uzavřeném svítidle maloučko přehřívá a v létě
při svícení bliká, si nemohu stěžovat, a když potřebuju další (zatím
odešla jen ta jedna blikající), zatnu zuby, ponořím se do bludiště a
vystojím si fronty. Netuším, který číňan to pro ně vyrábí, ale vyrábí to
slušně, byť i za mírně vyšší ceny.

Před Vánocemi (a asi tak do konce ledna) ovšem velmi nedoporučuji
návštěvu IKEA - teď je to tam horší, než vánoční trhy na Staroměstském
náměstí.

Pavel Kutina