Fm transmiter

Pondělí Prosinec 3 01:05:26 CET 2018

Zkušenost mám celkem pozitivní, dokonce to vysílalo MP3 tagy přes RDS.
Nevýhoda byl špatný kontakt v konektoru zapalovače, takže při přejetí
nějakého hrbolu se to vypnulo. A stalo se mi asi 2x, že mě někdo
zarušil - kolem projelo auto a na chvíli mi hrálo něco jiného.

Někde mám odložené profi řešení, FM modulátor, který se zapojuje přímo
do cesty antény. Je to ale jen line-in vstup. Kdysi jsem to koupil
bráchovi, ale než si to stihnul nainstalovat, tak auto prodal.

Dneska mám v autě krabičku, která emuluje CD měnič, existuje to snad
pro většinu autorádií, má to USB port i line-in vstup.

P.K.