RE: OT: kontaktní gril

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Prosinec 2 20:48:08 CET 2018

Dvě zkušenosti:
1. Ať ten gril má odnímací ty grilovací plochy, jinak je to peklo umývat.
2. Máme dobrou zkušenost s grilem z Lídlu, povrch je určitě teflon, ale dobře drží, navíc má odnímací grilovací plochy. Stejně to mají Tefaly.

Každopádně se v tom dobře dělá i maso, ryby a další. Z těch dvou bych určitě volil ten Tefal právě kvůli odnímacím deskám, navíc jsou omyvatelné v myčce, to by se u toho Lídlovýho nemělo. U nějakýho lepšího Sage byla i tepelná sonda do masa a podle toho to maso udělal, to se mi velice líbilo, ale cena byla určitě ještě vyšší než u toho Tefalu.