I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Neděle Prosinec 2 17:51:06 CET 2018

On 2 Dec 2018 at 15:36, Libor wrote:
> Standardní arduinovská Wire nezná funkce setSCL/setSDA.
Ale knihovna Wire pro STM32duino ano, viz řádky 71-74 v
https://github.com/stm32duino/Arduino_Core_STM32/blob/master/libraries/Wire/src/Wire.

Jestli jsem ted spravne vykoukal na githubu, tak defaultni SDA je i na Nucleo L476RG
na Arduino pinu 14 a SCL 15.

> zkuste ještě adresář: C:\Users\<user_name>\AppData\Local\Arduino15 tohle
> je pro win 10 na win7 se cesta možná trochu liší
Pokud já vím, tak to je na W7 i W10 stejné, resp. lepší přes ten %USERPROFILE% co
jsem psal vedle, protože to pak nezáleží na "customizaci".

D.O.