I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Neděle Prosinec 2 15:07:36 CET 2018

Zde je postup jak spravne nainstalovat stm32duino (Getting Started)
https://github.com/stm32duino/Arduino_Core_STM32

Pokud je nainstalovano spravne a vybere se prislusna deska v ide (STM32 Nucleo ... ) tak se pouzije spravna verze "wire".
Problem muze nastat hlevne kdyz se to nekdo pokousi napriklad nakopirovat rucne a nevi uplne co dela.

S I2C jsem nemel nikdy zadny velky problem. Pouzivam to hlavne na ruzne rychle testy takze tim proslo uz hodne periferii. Zkus to pichnout na analyzator nebo osc at vis jestli se na pinech vubec neco deje.

Zde je dokumentace k nucleu: https://www.st.com/content/ccc/resource/technical/document/user_manual/98/2e/fa/4b/e0/82/43/b7/DM00105823.pdf/files/DM00105823.pdf/jcr:content/translations/en.DM00105823.pdf

POZOR!!!

I2C je na pinech D14/D15, jako napriklad u UNO R3.