OT: kontaktní gril

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Prosinec 2 14:11:04 CET 2018

Hezký den všem,

mám v plánu si koupit na vánoce kontaktní gril. Mám rád tousty, paniny
a tak celkově, ale na toustovačích mne štve, že se po krátké době začne
loupat nekvalitní teflon.
Vím, že se někdy dělá nepřilnavá vrstva třeba z titanu a podobných
materiálů. V návodech se člověk pokaždé dočte jen "nepřilnavý povrch" a
nic dalšího, tak bych potřeboval nějak zjistit, co si pod tím představit?

Zatím jsem si našel tyto dva kousky. Jeden hodně chválí v testech a u
druhého píšou, že snáší myčku, tak snad ani jedno nebude ten mizerný teflon:
https://www.alza.cz/tefal-optigrill-gc712d34-d4493653.htm
https://www.alza.cz/sage-bgr200-d5248100.htm

Máte někdo nějakou radu??

Díky