Nahrada za ICL7106

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Prosinec 2 14:04:31 CET 2018

Zdravim,

vypada to, ze mi v jednom zdroji odchazi displej mereni proudu (po cca
hodine od zapnuti zmizi cisla), je to velmi letita klasika, osazena LCD s
ICL7106, cele je to jeste predrevolucni.

Co s tim? Bud vymenit cely modul za jiny s ICL7106, nebo bych dnes radeji
dal prednost necemu sviticimu, idealne ctyrmistnemu (takze asi ne ICL7107) -
hacek je v tom, ze jsem nenasel vhodnou nahradu, alespon ne rozumne za
levno. Problem je, ze potrebuju nejaky modul s trochu vyssi citlivosti, nez
je 1:1 - na plny rozsah 2.5A tam bocnik pousti cca 1.1V.

Napadbne vas neco, co by se tam dalo priohnout? Idealne tak, ze koupim dva
moduly, predratuju vstupni delic, vyresim napajeni a dal do toho nebudu
dloubat - ano, teoreticky bych tam mohl zabudovat dva moduly s TFT, rizene
treba STM32F103, ten interni 12bit prevodnik by presnosti pro tohle pouziti
stacil, ale pripada mi to "maloucko" overkill a v podstate i dost prace -
ale zase by to byla frajerina, uznavam.

Samozrejme tusim, ze cokoli s LED (nebo TFT :) bude mit kapku vetsi
spotrebu, nez 7106, takze budu muset vyresit zdroj, (resp. dva nezavisle pro
mereni proudu i napeti, tak, jak to puvodne bylo), ale to je resitelny
problem.

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina

---