I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 2 12:39:48 CET 2018

Dobry den
diky za odpoved. Mam ten SW napsan a odladeny na Arduinu Pro mini, ale to
ma malo pameti  na to, co potrebuji.
Doinstaloval jsem do Arduino IDE tu desku STM32 Nucleo a SW normalne bezi
az na komunikaci
s tim RTC obvodem, ktery pouziva I2c  standartni Arduiono wire knihovnu.
Nemam zadnou zkusenost s Cube MX ani s jinym SW pro programovani ST
procesoru .
Arduino pozivam pro ruzna domaci udelatka a ted jsem narazil na totalni
neznalost .
Chtel bych to nejak rychle dodelat, moc se mi nechce se kvuli jednomu
malemu projektu ucit
celou novou oblast techniky.

ne 2. 12. 2018 v 12:08 odesílatel Jaroslav Buchta <