I2C - Arduino STM32 Nucleo L476RG

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 2 11:28:42 CET 2018

Dobrý den,

potřebuji zaznamenávat větší množství dat s časovým razítkem takže mi
nestačí obyčejné Arduino. Našel jsem tady destičku se subjektem,
nainstaloval příslušné knihovny a desku úspěšně programuji. Potřebuji ale
přes I2C připojit obvod reálného času, který mi s malým Arduinem chodí, ale
tady si nevím rady jak nadefinovat piny pro SDA a SCL.  Nevím, jakou použít
knihovnu wire  ani nevím, kam ten RTC obvod vlastně připojit.   Deska má
jakési "kompatibilní Arduino piny" ale na těch mi to nefunguje. V číslování
pinů mezi Arduinem a to deskou mám totalní chaos.
Chtěl bych poprosit o nějaké nasměrování.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW